3/21/10

bas vs rolller koster..

ari ni sangat rilek..syok gile berfoye2 dalam bilik ..tanpe tanggungjawab yg entah ape2..hehe
malam td gi diner kolej ramai2 kat mariot hotel, n sume pon dah jadi giler..terase kepale kat lutut n lutut kat kepale bile nonstop gelak ngn cik nadia..
we all blek kolej nek bas rapid UM..wooo giler betol pak cik tu..cik anis sampai termenangis bile merasa nek bas roller coster yang macam x sabar nak cabut nyawe kitorang kat belakang...waaaaaaaaaaaaaaaaaaa x nak nek bas!pakcik bas jahat!!!
oleh itu marilah kite bersame2 menyelamatkan jiwa dari pemandu bas yg kejammm.isk!!
nasib baik la kitorang ditakdirkan slamat sampai dengan keadaan yg baik dan kadar nyawa yang full tank..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...