3/20/10

hari yang cerah

Hari ni memang cerah..cuace yg sangat baik bagi aku..x berape mendung tapi angin kuat so x panas..and of coz aku sepatutnye gumbira hari ni..riang rie bersame kengkawan yg penyayang dan alwayz cerie kecuali time diowg kene wat assigment..
Rum8 aku sem ni bername Faizatul Azrin..die sangat best..baik, penyayang tapi kuat geli..geli ape??hmm die x suke jiwang2 ...tapi hati lembut..cepat terase..memang senang aku nak bace fikiran die tapi always aku wat x tau je..
jiran sebelah aku bername Nadia n dayah..haa 2 ekor makhluk ni memang kuat gelak..tp best..nad agak matang fikirannye..die dah macam paper bergerak bagi we all..nak tau isu semase??panggil je die..kompom die tau sumenye..
jiran sebelah bilik lagi satu ade ija n anis.Cik ija ni kuat migrain..dlm seminggu klu x migrain 2 hari,memang dah kire termasuk dalam 8 keajaiban dunia bagi kitorg...
anis plak always cool..nampak suci je tapi gile muvie macam aku.klu dah start tgk muvie ngn aku,memang x ingat ape2..drama korea 24episod boleh abis sehari je..haa time tu rum8 aku cume mampu mendiamkan dirinye cz xde sape layan die..hihi..

im very thankful dapat kengkawan mcm depa..x penah berkire..always sedie membantu n mensuport karier aku yang selalu buat hidup aku jadi kucar kacir...hehe

tapi hari ni hati aku x cerie macam muke aku yg leh dilihat dengan nyata nih..nak tau sebabnye??tunggu..belum sampai mase aku cerite..daaaaaaaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...