3/25/10

kebengangan...

'kenape bile kite wat baik kat owang, tapi owang baling taik kat kite...??'
haaa.. ni aku nak cite nih..ku sangat bengang..
3 hari yg lepas ade sowang junior beriye iye nak pinjam speaker aku untuk letak kat gerai APK die..mule2 memang agak berat hati nak bagi tapi kesian punye pasal bile tgk die beriye sampai datang bilik nak pinjam speaker kan..so aku pon bagi lah..dengan pesanan dan mengharap die jage betol2 speaker yg en. ehemm bagi kat aku tuh..

tadi, memandangkan APK da abis so aku mintak lah blek..da la aku kene mintak kat die kan..its k lagi..n bile die bagi kat aku, aku sgt tekejut laa kann..speaker aku tu dah comot ngn colour2 yg macam2, ngn makanan, calar balar, n lapisan putih yg paling sensitif tu dah calar sgt dah.. da la wayarnye bergumpal2 x berikat..n bile aku tonggengkan speaker tu, siap ade side yg pecah tu..menurut firasat aku die dah sumbat speaker aku tu dalam beg or kotak yg penuh ngn barang makanan jualan die..of cos speaker tu dah x macam aku bagi die 3 hari lepas..aku teeeeeeeeeeerrrrrrrrsangat la bengangnyeeeeeeeee....
aku bagi minyak wangi kat die, die baling taik kat muke aku weh..panasss ati nih...

aku ni jenis manusie pencinte gadget..soo faham2 la macam mane sensitifnye aku membele gadget2 aku..bukan senang nak dapat..klu bapak aku tauke kilang speaker, aku x kesah weh..dala bukan men payah aku berusahe memintak speaker tu kat en ehemm..ntah pe aku nk jwb kat die kang...haaaaaaaa

dah tu, aku msg dak tu..sound tepek! direct punye..x mainlah cakap belakang..pedehal..aku tunggu gak die balas...idaknye die nak balass msg makian aku tu kannn..lantaklah..yg penting die taw aku bengang ngn sikap x bertanggungjawabnye..

lagi yg aku kuciwak sgt tu...mane sikap tanggungjawab die yg berjanji nak jage speaker aku tuh??mane?mane pergi janjimu??tanggungjawab ilang..tonggengjawab yg tinggal..ingat aku nak sgt tgk die tonggeng2 tuh??haaaa tu laa sape suh wat aku bengang...kan jadi cam nih..x pasai masuk belog!

so..moral story of cerite ni ialah..tolonglah bertanggungjawab tiap kali kowang pinjam barang owang len untuk mengelakkan kisah kebengongan kowang tu masuk dalam belog owang tu plak..

2 comments:

Hamizah Syamimi Supian said...

wohoo..memang sakit hati betul kalau jadi kat saya. n sangat like word "tonggengjawab". hahaha. :)

najlaygcantek said...

hmm..tu laaa...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...