4/18/10

Mendung berarak kelabu...

ye...bile bace title entry mesti sume taw mud sedey sedang menyelubungi penulis entry ini..ye la..saye la tu..



malam nie...aku menangis..menangis dan terus menangis...tersedu sedan..air mate mengalir laju x henti2 sampai die terpakse panggil name penuh aku..'nuur fatkhiyatun najla'...

dan suare itu nampaknye tidak dapat meredekan tangisan aku sebaliknye membuatkan keupayaan dan tangisan aku bertambah lagi 5kilo..

kenape aku menangis?
sebab aku sedey..

kenape aku sedey?
sebab aku serbe salah?

kenape serbe salah?
sebab aku rase bersalah..

kenape rase bersalah?
sebab kesabaran aku dah over limit?

kenape over limit?
sebab dugaan banyak sangat..

oh tuhann..why...kenape hidup ini sgt susah?


semakin aku cube memperbaiki sudut2 kehidupan aku, maka keadaan akan jadi bertambah rumit..tapi aku belum bute menilai dan merasai semua bantuan tuhan kepada aku...alhamdulillah..
tapi malam ini aku dah x mampu menanggung rasa lagi..ku luahkan segalanya..kuhamburkan segala bisik2 jahat yg selalu melintas kat highway hati aku pada die...

die cume diam..tunduk dan diam..x de sepatah kate atau komentar yg die luahkan..die terime saje setiap peluru yg aku tujukan padanye..

itulah die..begitulah die..
diamnye bukan kerane die marah atas keluhan dan rungutan aku...
tapi kerane kasih sayangnye..aku dapat rasakan itu..

akhirnye..aku sendiri yang menangis kekesalan kerana melukai hatinye...

ya allah..berikan kekuatan kepada kami, permudahkan segala urusan kami, luaskan rezeki kami,kurniakan kasih sayangMu kepada kami...ampuni dosa2 kami ya allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...