6/20/10

belog ini agak lame sepinye..sunyi..aku pown x cukup mase nak berjalan2menerjah belog kawan2...alahai...sedehnye bunyik..hehe...
sesi mendaftarkan diri untuk subjek sem depan sedang berlangsung di pc ini dan aku dengan jayenye mengambil kesempatan mengupdate belog yg makin usang..mmuaahh luv u all..
terime kasih saye ucapkan kepada pengunjung yg selalu memberi sokongan secare sengaje atau xsengaje..terime kasih juge kepada mak bapak saye yg x taw saye ade belog..uff..najla dah kelaut..merepek~
cuti ni aku dapat mempelajari n merenung beberape nilai murni yg simple tapi ramai owang x perasan..macam aku..aku pon x perasan sebelum nih..
nak cakap pasal tetamu yg datang ke rumah..
selalu people akan rase rimas bile sentiase ade orang datang rumah n kite kene pakai tudung nak tutup aurat 24 hours kan..kan...nak kene wat air, masak sedap2..tapi dalam kerimasan tu, aku dapati 1 kenikmatan dan keberuntungan bile tetamu datang rumah kite..terimbau kembali bagaimana rasulullah s.a.w memuliakan tetamunye..sampaikan makanan terakhir yg baginde ada pada hari itu diberikan kepada tetamu..cz sebenarnye tetamu itu datang membawa rahmat dan pulang membawa dose2 kite bersame..haaa...cam besh je bunyinye tuh..
so..bile dah sedar tu, aku rase manisnye malah excited gile bile ade tetamu nak datang rumah..best sgt..kadang2 diowang bawak buah tangan..bertambah rezeki hari tu kann..
pesan najla : kite kene sentiase sayang setiap manusia yg ade kat muke bumi nih tanpe mengire bangse or negare...bersatu atas name islam yg mulie..daaaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...