8/18/10

dugaan ini..ditimpakan keatas aku..kerana aku bisa menampung dan menggalasnya dibahuku..
gembiralah wahai diriku...kerana tiada siapa yg bisa membuatmu merasai kebahagiaan itu melainkan diriku..
senyumlah bibirku ...kerana tiada siapa yg mampu mengukir senyumanmu melainkan diriku..
bahagialah wahai hatiku..kerana hanya aku yg mampu buat kau bahagia...

aku tarik nafas sedalam yg mampu..cube mendapatkan titik perasaan yg sedang membuaiku..ya allah..syukur..aku masih berpeluang menebus dosaku, meraih kasihMu..

tapi perasaan itu tidak sedalam mana..hanya sekadar lintasan mindaku sahaja untuk mengucap kesyukuran padanYA..seperti ada perkara lain yg sedang berlegar..x ku ketahui apa..so aku buat x taw je..

pengalaman dulu wat aku malas melayan emosi dan perasaan..kerana ternyata ia cume membawa bencana pada diriku sendiri..haha ayat dalam..mesti kowang x faham..

perasaan n emosi ni ng x betul sgt..selalu pk negatif..terase kat org..menjeruk rase..muke pon jadi berkerut macam org tue..so cik najla..perangai tu x bagos k..jgn teruskan..

najla..u kene ingat..kalau u nak hepy, u sendiri kene rase hepy..x payah harap org laen buat u hepy..they r nothing..semua bergantung pd diri u sendiri..
ok..go!go! fighting!!!!!!!!!!!

mesti kowang x fhm kan??haha x pe lah..post ni pon dah abes..selamat berbuke!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...