8/24/10

JANGAN HIPOKRIT DOWH...

waaaaaaaaaaaaaaaaaahhh....ok..para blogger..care nk sebut title entry nih cam ni ye..amek sebijik buah kelapa...then pegang sebelah tangan..kaki plak wat macam nk main lontar peluru tu haa..haaa oleh kerane kehabisan stok peluru, kite ganti peluru tu ngan buah kelape sebijik...ok?faham instruction saye?? kalau x faham..sile rujuk gambar dibawah...



haa..ok..skrg fahamkan??ok..buat cam tu ye..haa bagosss...

sebenarnye aku x faham dowh..nape org slalu ckp cam nih?? ayat ni selalu kedengaran bile ade budak nakal, nk jd bahek..pastu kwn2 die akan ckp cam ni..'ko jgn jadi hipokrit dowhh...'haaa kompom punyelah...

x pown...klu ade org nk berdakwah sikit..*uhuk2..ayat skema aku pakai*(eceh..berdakwah..)pastu misti org yg didakwahkan tu akan cakap 'aku x nk jd hipokrit'(struktur ayat berbeza tapi mksud same bro...jgn lurus sgt ye..)hee

ha..cam tu lah..pe yg aku maksudkan disini...*jap..aku pk jap..aku pon penin nih..*
haaa maksudnye hipokrit cam ne tu??x leh usahe jd org bahek ke ape??klu cam tu sume org pon x payah hipokrit la..kate nk masuk syurge, tapi wat amal ahli nerake..haaa cam tu ke??
tapi x kan cam tu kowt..cam teruk sgt...tapi..memang teruk dowh...haha fenin????
aku laaagi fenin..sile komen..

so..aku tertanye2..ape kahitan gambar kat atas tu ngn entry aku nih??heee cam nih..korang bayangkan kat depan tu adlh org yg wat sengal ngn korang..pastu baling bijik kelape tu kat die..1, 2, 3...yeaaahhh!!!!!!yezzeh..berjaye!!!
haaa ni cegu x ajar wat jahat ye..cegu ajar care release bengang tanpe mengumpat..ok?faham anak2??guuuudddd...nah eskem..gi maen jaoh2..hehe..
hmm..ok..maybe still x de kahitan..maafkan saye...

*KAMUS BELOG SAYE* DAKWAH = mengajak/ memujuk/ org melakukan kebahekan...
selamat berblog walking!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...