8/26/10

aduh!saket perutku...

penah dengar iklan minyak cap kapak kat radio x?? haa cam tu la care nk sebut title diatas ok..sebut betul2 dgn intonasi yg tepat..ok? guudd..

ari ni asyik g toilet je..saket perut..x taw la salah makan ape ntah..tp pe yg aku mkn sume rum8 aku mkn skali..tapi apsal die x sket perut haaa??
aduuhh..

td bukak fs..pastu ternampak gambar time aku lepak release tension..sejuk hati..sejuk ckit perut..adeh..nk gelak pon x de nafsu...
gambar ni 3 tahun lepas punye snap..am i still beautiful or dah jadi more beautiful today???heh..perasan ko najla!



haa ni la gambarnye...ng termenung kat sawah..pastu kwn aku snap gambar nih...terase angin sawah tu bile tgk gambar nih..tenang ati aku..



haa ni plak gambar saye ngn one of my bespren..
harapan: oh perut..jgn saket lg plisss~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...