8/23/10

undangan yg x kesampaian..

ces! x leh blah..title entry dah macam ala2 tema kesedihan yg melampau gitu...x de r..hari ni memang biol belake..i meant kepale otak aku yg biol..
kenape??
cz ni semua adalah kesan2 sampingan yg terjadi setelah nangis seharian semalam..but syukur alhamdulillah..incik saye stabil..terime kasih x terhingge kepada ande yg sudi mendoakan beliau..

sebelum tido telan ubat seleseme so bile kelas pagi ,dunie ku tonggang terbalek..naseb bek start motor pg tadi x idop2..so pg2 dah excercise smpai berpeluh2..siap sempat jadi polis trafik tolong sorg akak tu parking kereta..die nk parking x pas sampai tayar masuk longkang..cian...

berbalek kite pade kisah undangan tadi...
hari ni ade majlis berbuke puase batch kat fak..tapi aku x gi..wp dah bayar..
kenape?
sebab aku berat hati nk pigi..so aku x nk merosakkan mud aku yg memang ngh x stabil nih..
maafkan aku kwn2..aku bukan x menghargai korang..hope korang hepy malam nih k..
ha..tu je lah story [pasal undangan x kesampaian tu..skrg nih nk tido..wp tau x bahek tido pas asar sebab mewarisi kegilaan..tapi sye terpakse tido sebab kepale saye sket...skian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...