11/29/10

FOLLOW ME!

follow me...follow me....aigo..ni bukan lagu folow me or iklan bedak wangi jename foloow me tu ye...

just follow me...
ehe...walaupun blog saye nih x best mane..
just follow me...
walaupun blog ni jarang diupdate..

JUST FOLLOW ME...

cz it'll make me HAPPY!! ^v^

INGAT... follow me...

p/s ape lah saye merepek ini..mungkin cz tension giler study..esok exam! wish me luck kwn2~!

11/4/10

duet oh duet~

hari ini saye telah pergi ke cafe untuk beli lunch..saye bawak box mknn sendiri..dah x mahu malas2 cuci pinggan mangkuk sebab dah nak kwen @ da besar dah..kene rajin! tauu??
tapi saye terkejut bile mahu bayar ..RM6! wow!! terkejut! terkejut! sebelum ini lauk yg same hanya rm4.50!!

itu hari saye beli nasi n ayam gureng..cam biase..kene rm3 padehal klu ikotkan hari laen kene rm2.50 saje...

tapi ini hari sgt mengejutkan saye!

sticker motor kolej kene buat rm10..OMG! duet lagi!

lappy n charger pon kene cas RM juge..mahu duet lagi!!

pas nih maybe ade cas RM untuk pejalan kaki yg ingin lalu lalang di kolej!
bagus!
duet oh duet~



mahu duet banyak2 macam ini!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...