2/22/11

kesengalan melampau...

hari yg sengal bile tgk muke org masam2 n pndg aku cam aku baru balek dr clubbing sambil mabok2!huh...gelap mase depan!

n tambah sengal bile ade sorg mamat yg pd zahirnye lelaki tp mulut mengalahkan pompuan..batak tahap petale kelapan..perluke sebut2 name najla&hafiz pada setiap ketika?even perluke mention name kami tu dlm kelas time ng belaja??what da %^&**)...pelissslah..jgn wat perangai mcm budak darjah 6 yg batak n xcited gile bile dpt tau hal peribadi org laen...mentg2 ade gambar pre-wed kt fb , x bermaksud aku nk canang relationship kami k..its just something nice n sweet or the other word my happy moment that i luv to share...tp x mksud nk mencanang sane sini..klu x suke just DIAM..x pyh perli2...ni belog aku, fb aku..so aku punye suke..ko x suke, ko blah! jumud sgt...kan aku sudah bengang....

nyaris2 saje td sye mahu bangun n pergi lempang die tepat2 depan ustaz dlm kelas...tp alhamdulillah masih dpt bersabar..jgn sampai sejarah dulu berulang kembali....

sejarah?? ye..sejarah..aku penah baling kerusi n lempang dak laki form 6 time aku form5 dulu dek kerane mulut die yg cam longkang busuk...
so plisslaahhh...jgn uji kesabaran saye cz bile sye terlalu marah, saye lupe diri n x kan sedar ape yg saye buat...nanti yg saket ko jugak!tp kejadian cam tu hanye berlaku 5 tahun sekali setakat ini..tp klu mulut lonkang tu terus berbunyi...no wonder seminggu sekali boleh jadi...

ini adalah amaran.........

uhh adekah belog aku ini jd medan aku lepaskan bengang n kesengalan aku terhadap org laen...sgt x selese...



http://i1125.photobucket.com/albums/l595/nfnajla/sign-1.png



2 comments:

onlineshop said...

lala, biar jer org tu dengan kesengalannye. org gitue xblh tgk org senang n bahagia sikit...

tapi mungkin jg dia hanya nk main2 n gurau2 jer..tapi xpandai nk bgurau. so, jadi la cm sengal2 yg mykitkan hati..huhu..tapi, diorg kena la respect org, xleh wat gitu..

pe pun, skg2 ni lala abaikan jer org2 yg cmni..buat serabotkan kple hotak jerr..yerr...

najla'perasan cantek said...

hehe..macam kenal je panggil lala..x ramai panggil i lala taw...hehe...anyway thanks..yeah memang die bergurau tp mcm terlajak2 pulak kan..teringat time sekolah rendah ejek2 kawan dr pg smpi ke petang...rupe2nye dah tue2 pon ade lg yg wat peel cam tuh..haha..sabor..sabor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...