2/20/11

kiSaH ChInTa...

ceh! title x leh blah! haha...semalam saye wat pre wedding ngn sibudak botak!..so ni hasil shoot smlm.....

kitorg pilih tema nih cz kitorg kenal mase zaman sekolah...so decide nak wat konsep back to school..jom layan!


part 1...











BERSAMBUNG...

nantikan episode seterusnye..hehe *shy*

kredit to micko bridal gallery dan incik nazim zulkepli dan juge budak botak yg teristimewa....














4 comments:

hanafi said...

menarik.. siap ade jalan cerita.. ada lagi saiz plak tuh :D

rizwan's sweetheart said...

alahai... comelnyer!! senyum sipu2 fda baca entry ni. nt leh la gebang kat anak2 yea...

salam kenal. jemput singgah blog fda... sudi exchnge link tak?

najla'perasan cantek said...

hanafi : hehe..kan kan..x sangke dah tue2 dapat lg saiz baju sekolah!

fda : salam kenal jugak...dah gi dah blog fyda..besh! hehe senyum selalu!

Anonymous said...

wahh..nice leh la b tunjuk aja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...