4/29/11

bile emo terlampau....

hoh..sempat buat entry sebelom study n mandi pg...
ok..mari kita mulakan.....

kenapa aku buat entry emo nih..
ye..sebab org keliling aku suke sgt emo-emo...termasok my dady yg kt kmpung tu merajuk sebab aku x blek kmpung hari ni, mak die buat kenduri..aku ng exam dong!
serbe salah la aku...hadoi....


ni muke aku ng hemo tp x berapa sgt sebab ng gi jalan2 kat melaka...kire ni tahap emo yg x berape la..ade lg yg lebeh teruk..ye la..ade plak org sempat amek gambar time emo..nak kene hempas ke camera tu???hoho.. tp aku jarang sikit nk emo2 nih kecuali taim ade org kcu life aku...haaaa

anyway...aku agak rase rimas bile org terlalu mudah berubah mood nih..kejap boleh gelak2..but tibe2 je diam macam org bisu patu buat muncung 14 inci..hadoi..lemah syahwat! aku pon diam je lah..lantak ko..aku cakap..

alaa...selalunye diorg emo bukan sebab bende besar pon..bende kecik2 je...x de hal lgsg..n kadang2 tu x de sebab...diorg je sesaje nk emo..pekejadahnye semua itu??

lg 1 hal aku x berkenan org suke mengeluh n kind of merasa dirinya terlalu byk kerje sampai x cukup 24jam sehari n passing sume keje die kat org laen tp sempat pulak hupdate belog..ek'eh..pekeheynye tu dek non oii??owh..korg fahamkah??klu x gi men jaoh2..

apa yg mendorong aku wat entry nih adalah :
1.aku x leh blah bile org terlalu kerap buat muke masam mencuke die depan aku n aku tau sebab die tu macam hanjing....x perlu kowt ko nak emo2 depan aku...

2..selalunye kite mesre.jumpe gelak2..tibe2 bile emo ko melanda ko dah x kenal aku...klu sekali due aku ok tp klu dah seminngu 3kali??agak melampau disitu..pliss dong!

3. ko cakap dlm tepon ngn aku mintak itu ini bile aku kate x boleh , nada ko pon teros berubah kind of ko bengang, nak tahan marah n sekolahkan aku ngn nada kekecewaan melampau..hadoi..derr ..plisslah...tgk keadaan lah derr..aku ng exam ni weh....dala ade 5 paper utk 3 hari...agak2 r.......

4. kobuat muke masam depan aku , diam seribu bahasa katenye..gaye cam aku buat salah besar but bile aku tanye kenape? ko diam je..aku rase nk lempang ko time tu jugak weh..siyess...ye lah..klu ko x marah ngn aku n x nak aku taw problem kao, jgn la tunjuk muke emo tu..ko dah wat aku termuhasabah diri hari tu..knpe ko buat muke macam tu?aku ade buat salah ngn ko ke pon?ko marah aku ke?tp bile aku tanye ko x jawab..ko nak kene lempang ke???hadoii......

....aku pon leh emo taw..aku leh je emo x blek kmpong 8 tahon...tp aku x la bodoh cam tuh...aku leh je emo x senyum ngn ko 8 jam sehari tp aku x lah sesengal cam tuh..aku leh je emo nak mengamok ngn semue org tp pekejadahnye semua itu...

hadoii..lu jgn bikin kapla hotak gua ni serabai buleh x????

yezzeh!!aku juge buleh emo!!kan?kan?hahahaha




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...