4/8/11

kisah kekasih....

sedang merindu.................pada dia yg ku cinta..huh * shy*

ini sudah tidak buleh lg...sudah tidak mampu bertahan untuk berjauhan...tuhan..saye pohon kekuatan...kuatkan iman dan ketabahan...juga kesabaran....

kalau lah saye buleh mengadu perasaan ini pd yg mengerti...tp cukuplah Allah bgku..biar Allah saja yg tahu..........

rase nak ngis...ngis sekuat2nye..knpe perlu ade cinta sebegini rupe..knpe aku bercinta??menyesal tibe2....klu x bercinta x de la tersekse mcm nih..org bercinte iman kene kuat..klu x ingt allah..x ingt mak bapak..memg terjun laut..tp alhamdulillah..mujur..masih ada kekuatan n akal yg waras....

aby kate..dah mulekan langkah jgn toleh belakang lg..dah berjalan,jgn berenti lg..teruskan..teruskan...teruskan saje..harungi gelombang cinta yg sgt menyeksakan ini....

sure2 klu jd kwen taon nih, minggu pertama aku nangis dulu..abeskan air mate yg aku tahan2..yg aku tanggung selame nih..habiskan..

penat..penat sgt merindu yg jauh..bile nk jd yg dekat??bile??

huh...berat nak menanggung..tolong...jgn seksa kami lagi...........pliss....


sory la klu ade yg x suke bace entry nih...bukan nk bukak pekung sendiri tp dah x larat dah..aku rase sgt letih bukan sekali tp berkali2...moge Allah beri aku kekuatan..........

http://i1125.photobucket.com/albums/l595/nfnajla/sign-1.png



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...