4/26/11

yeay!! nak exam!!


yeye exam dah nak bermule..aku suke..sebab bile exam start means semester dah berakhir..n habis je exam aku buleh enjoy!! haha gaye macamla aku serius study n x enjoy lgsung..poyo!

x..x.ni serius..sem depan akan bermule final year..aku dah x sabar nak abes..dah malas mentelaah buku2 yg memeningkan kepala otak aku..eden dah penat dah..x larat mau belajar lagi..stres menimpe2..ye la..aku ni kan x leh berfikir lebih dr 9 saat!duet pon tadak!!


tu je sebenarnye..org belaja x de duet jd x seronok...aku kan sedare ngn die nih...

nampak duet je juling bijik mate aku..dalam pale otak pk duet..duet..duet...padahal ngh belajar lagi tuh..x sedar diri btol..
whatever pon aku nak habeskan exam sem ni dolu..patu nak cari keje...dapat duet!!yeayy!!hehehe

smlm study gile sikit woii..dr pg sampai petang sebab incik botak kate malam nak dapat award!!so aku pon studylah dengan cekal dan tabahnye..setabah2...manusie diatas muke bumi dan melanggar etika kepale otak aku yg x leh fikir lebey dr 9 saat ni la kann..akibatnye...hambek kao!kepale aku saket giler..pkol 5 lebeh aku tertidur sebab x tahan sgt saket kapla...sedar2 incik botak call dah pkol 7!sie dah sampai kolej..aku baru terkial2 nak bangun...maka adelah budak pompuan tu yg kene marah kan...padan muke!sape suh tido pas asar!hoho...

eh..tp award tetap award taw!!mlm td incik botak telah bawa saya untuk membeli cincin emas!!cincin ape??heh heh heh!!ade batu2 dow..rase nak nages..( ok..memang dah nanges)

wp cincin tu x leh pakai lg sampai bulan 6 nanti..x pe la kan..bukan senang nak dapat kan..kan...hehe ( x leh amek gambar..surprise!!)

terime kaseh incik botak..saya akan belajar bersungguh2...

eh najla yg perasan cantek dan baek..buleh x awak gi study skrg????

http://i1125.photobucket.com/albums/l595/nfnajla/sign-1.png




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...