5/7/11

DIY pelamin....ada bran kah??

entah kenape aku tibe2 terase nak buat sendiri pelamin tunang nanti.,...macam buleh je buat..wp asalnya malas nk sewe pelamin plus save budget..tp aku terase macam nk buat sendiri..simple je...bukan susah sgt..tp ade ke org nak layan kerenah aku suh die bertukang ek???hehe..

patu kaen nak beli macam mahal jugak..tp drp bg duwet kat org ,c, tu je..bek aku beli, buat n aku leh buat hias rumah nanti..patu sepupu aku nk kwen pasnih leh la aku menyumbang sikit..( better die sumbang kat aku)hoho.....


dalam pale otak nih dah ade brg2 yg aku perlukan..

mungkin..

1.beberapa keping papan
2. cat putih
3. kain pentas plus crumple
4. kain backdrop
5. kain satin utk buat sarung bantal duduk...(gantikan kerusi)
6.lampu atas, belakang, kanan n kiri
7.bunge-bunge tangan plus hiasan pelamin



rase2nye over budget x??

hmm..perlu difikirkan..

anyway..bukan nk sgt pelamin tuh

saje nak test power jerk..hoho *meluat*




http://i1125.photobucket.com/albums/l595/nfnajla/sign-1.png



1 comment:

fybest said...

go alak go..bila lagi nak tunjuk kekreatifan anda~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...