5/8/11

sampai hati kau........

aku terluke sgt hari nih..blek exam aku menagis tp still x puas..susah sgt nk lepaskan perasaan ni..dlm mase dua hari aku ditikam berkali2....

hebat dugaan kali ini....sgt menguji kesabaran aku....

aku sungguh2 penat dgn talam bermuke2 ini..dan tiap kali itu aku diuji dgn mereka ini juga...

smlm aku dapat berita yg merobek perasaan aku...

hancur hati aku...

org yg selama ni aku sangke baek, nak laga2kan aku ngn org lain.....

ya allahh...

sampai bile???

hari ini paper yg sgt susah bg aku....

aku byk tibai je

baca buku 10x pon memg x kan ingat sume khilaf2 ulamak itu....

aku sgt stress..lg2 bile stgh jam nk masuk hall dapat msg soalan2 yg masok...

knp msti bg aku stgh jam sebelom masok exam???

sedangkan aku dapat tau msg tu ust dah bg diorg sejak malam td lg??

aku try jugak semak2 mana yg patut..

dlm exam hall diorg dapati jawapan soalan sama utk muke surat soalan...

dah ade org suh org sebelah sampaikan berita tu kat aku...

tapi DIA X SAMPAIKAN..........

aku nampak die ubah2 jawapan..tp bile aku pndg die cume senyum je...

kat luar siap tanye aku ok ke x dan suruh pasrah je....

tibe2 ade sorg jumpe aku tanye aku dapat x maklumat tu...

terkejut aku...macam kene tembak ngn m16....

die duduk sebelah aku je..nape x nak gitaw aku???

kenape???

sampai hati ko........

aku nak nages sgt2....aku teros balek bilik...

tp tgsn ni x berape leh kuar..rase saket sgt kat dlm..

air mate..kuarla..biar aku lega.....

tp still x nak kuar...

aku rase nk meraung sgt2....

memglah..manusie rambut sama hitam..

tapi hati lain2........

moga Allah bg aku kekuatan.....................

ummi...aby...alaq sedey nih....knpe org buat alaq cam niihh.............



http://i1125.photobucket.com/albums/l595/nfnajla/sign-1.png



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...