5/1/11

selamat ulangtahun kelahiran yg ke31..eh ke 32??

hari ni besday insan yg sgt istimewa dalam hidup aku....

and

aku nak sangat wish..

HAPPY BIRTHDAY SIR....

to the most kind and understanding teacher in this world.....

rase nak sgt antar msg kat die even dalam fb pon x pe...

macam waktu dolu2....


tp aku dah dapat perintah untuk pergi jauh dari die....

maka....

niat aku akan terus terhalang....

terus......

n aku x kan dapat ckp atau jumpe die lagi....

w/p hakikatnya aku x pernah lupe birthday die tiap tahun.............

x pe lah....

ini suratan takdir...







cop!!!!



die cikgu aku dolu...

..

we r very close....dolu jugak...

.....

banyak kenangan we share together...pon dolu2 jugak

........

.............

.....................

maka....

beginilah pengakhirannya.....

nak wish besday pon sudah x berani lagi............

naseb bek ade blog...
even aku taw bukan die bace pon blog nih...

hahahahaha ( gelak buat2 ) uhh ^^"






jadi saye NUUR FATKHIYATUN NAJLA' ABD RAHMAN yg telah bertemu dengan NUR SAKINAH yg SIR doakan dulu..dengan ini mengucapkan.............


sir..moge berbahagia dan dilindungi Allah selamanya....hidup dengan sakinah warahmah dan mawaddah hingga ke syurga bersama isteri tercinta.....

amiinn......*eh korg!aminkan sekali lah!kedekut ye..* hehe


p/s: haila...x berani wish kat fb die, wish kat belog sendiri sudahlah..hahaha..
teringat dolu2 sir penah ckp ayat nih.."manalah tau 5 tahun lagi kamu jadi pengganti wahida" sambel wat muke senyum x nampak mate die...hehe
dlm hati aku skrg " ces! jaoh panggang dari api..'




hahahahahahah..lastly aku rase geli hati pulak!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...