5/11/11

yes..i am a stranger...

aku x faham.. kenape korg x sediakan pintu utk aku masok.....

knpe korg tutp sampai tingkap pon korg buat warna hitam so aku x leh nampak kat dalam...

tapi aku masih boleh nampak....masih boleh dengar sebab papan korg pakai ade lubang....

lubang tu tau je aku dengar.aku nampak...

tapi die pon buat2 x taw je....

siap cakap ngn korg aku x taw pape...

nape mesti buat aku macam org bodoh....

aku dah lemas lah dengan semua lakonan bodoh ini..

lantaklah korang....

aku nak blah je..

ingat aku nak sgt masok umah korang tu..

bukan cantek sgt pon...............






http://i1125.photobucket.com/albums/l595/nfnajla/sign-1.png



1 comment:

NARDtheNERD said...

cari je rumah baru...
:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...