about me

aku wanita biase..kadang2 giler..kadang sengal..kadg2 emo...sukar dijangka...sampai wat kwn2 pening kepale...
aku..klu nak pape..aku akan ushekan sampai aku dapat..yee..memang aku keras kepala..
aku kuat berangan..n akan pastikan angan2 tu jd kenyataan
aku x suke ckp besar tp mimpi nak besar..rumah nak besar..kerete nak besar sampai badan pon jd besar!!haha..gurau je...pd aku sederhana tu dah sempurne....tp klu ushe lebih..leh senang sikit lg besh kan!

aku x suke bende2 yg x pasti...jd papehal pon aku akan jadikan ianya pasti..ushe yg terbaek sebab aku yakin..Allah pasti akan bg apa yg kite sume nak bile kite dah usahe...x de ape yg aku x dapat dalam hidup nih..allah maha adil..asalkan ada usaha,maka ada hasilnya..walau kadang2 payah sgt..tp still dapat kan???hehe

aku suke duet sebab dengan duet aku leh beli VCAM...aku leh beli DSLR aku leh beli shawl..aku leh beli makeup..aku leh beli tanah, umah, kerete, baju cantek2..kasot cantek2!!waaahhh heaven!!
aku suke handbag!!aku x minat handbag kat times square tp terpakse beli jugak sebab klu nk beli yg ori duet tadak!!tu yg aku x suka!!hahahaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...